
Da er uke 6 over og vi har hatt prosjekt uke.
Jeg valgte og drive med hår siden jeg har veldig lyst til og bli fisør, vi fikk da ett dokke hode vi skulle fikse håret på. Jeg valgte først 80-talls sveis men ombestemte meg og tokk brude frisyre.
Så laget vi problemstilling, min var "hvordan kan jeg lage en frisyre som kan brukes til ett bryllup ?"
Det eneste som var litt dumt var at vi ikke hadde stativ som dokkene skulle stå fast i, så vi satt de fast med tape i en papp eske det var litt vanskelig i starten men det ble lettere etter hvert =)
Så satte vi i gang og fikse håret på dokkene, disse brukte vi til skisser. Det ble en del rare frisyrer med noen bra =)
Alle mine oppsettninger startet jeg først med heste hale, enten en eller to heste haler, så satt jeg det opp på forskjellige måter, til slutt festet jeg pynt i det.
Jeg blei veldig fornøyd med sluttproduktet mitt, som jeg syns passer til en ung brud på 20-35 år.
Syns dette var en bra uke og håper på en sånn uke en gang til =)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar