fredag 8. februar 2008

Aileen
bjørkelangen VGS
4.5.91

jeg går på bjørkelangen VGS design og håndverk.
trives veldig godt der, håper og komme inn på frisør linja neste år=)
denne bloggen skal bli brukt til skole arbeid.

Ingen kommentarer: