skip to main
|
skip to sidebar
Aileen 1dhb
fredag 8. februar 2008
Aileen
bjørkelangen VGS
4.5.91
jeg går på bjørkelangen VGS design og håndverk.
trives veldig godt der, håper og komme inn på frisør linja neste år=)
denne bloggen skal bli brukt til skole arbeid.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Bloggarkiv
▼
2008
(3)
►
mars
(1)
▼
februar
(2)
uke 6
Aileenbjørkelangen VGS4.5.91jeg går på bjørkelange...
Om meg
aileen
Vis hele profilen min
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar